dilluns, 9 de febrer del 2015

Socials. La família.

SOCIALS. LA CASA, LA FAMILIA, L'AMOR, EL LLEURE I LES TASQUES DOMÈTIQUES.

Hem acabat de repassar les diferents habitacions de la  casa i les activitats que s-hi fan.
Aprenem aquesta quinzena alguns tòpics de la família. El més complicat son els parentius:
Mu mare te el seu papà i la seva mamà que son padrins meus. Te germanes i/o germans, que son els meus tios i ties. Els fills que han tengut son els meus cosins.
Mon pare té la seva mamà i el seu papà que son padrins meus. Te germanes i/o germans que son tios i ties meves. Els fills seus son cosins meus...
De moment ens aturam aquí. Si trobau un moment per xerrar-ne i pot ser mirar fotos d'un temps...De quan el papà era petit amb qui viva i de la mamà quan era petita i amb qui viva...


El curs vinent hi entrarem més a fons. Enguany feim just una petita introducció empleant pàgines dels llibres de matemàtiques ( plànol d'un dormitori ), de castellà ( parents propers ), i fitxes que treballarem a Socials relatives a la diversitat de famílies i a les activitats afectives, de lleure i de compartir tasques a la llar.